Friday, June 24, 2005

Denganmu...

Dengan Atau Tanpamu

Tika ku disentuh cinta

Cinta melirikan lara

Gerah kerinduan sendiri tanpamu

Kadang mengusutkan jiwaku

Namun aku tetap tegar jua

Lalu ku tempuhi semuanya

Cinta luhur digelap menjadi cahaya

Dengan mu hidup lebih bermakna

Keyakinan mu pun semakin bertambah 

Semakin mudah kaki mengatur langkah

Rasa tepatnya hidup bersama dengan mu

Sebelum terjatuh sakit yang tak tertanggung

Atau kemungkinan langit esok mendung

Dibawah langit yang terbuka
Ku mohon rahmat Tuhan yang Esa


Kalau di takdirkan aku harus berhadapan

Berakhirnya suatu ikatan

Akan aku relakan 
Pedih perpisahan
Nyawa berpisah dari badan


Kalau ditakdirkan berakhir dipertengahan

Suratan sebuah percintaan
Sanggup aku menahan

Pedih perpisahan
Walau menghiris perasaan

Sakitnya biar aku rasakan


0 Comment:

Post a Comment

<< Home